2014. január 19., vasárnap

5. rész előzetes

Sziasztok! Igen, tudom, azt mondtam, hogy ma hozom a részt, de egyszerűen nem megy. Viszont egy kis előzetest hozok nektek. Köszönöm a rengeteg oldalmegjelenítést. Nagyon sokat jelent! :) Na nézzük, mit alkottam :D

A többiek elmentek, mi bent maradtunk ketten a könyvtárban. Justin leült az egyik fotelbe, s a másikra mutatott ezzel jelezve, üljek le. Lassan sétáltam oda, s óvatosan ereszkedtem le rá. Várakozón néztem rá, mire belekezdett.
- Sissy, szombaton lesz egy bál. Édesanyám, Pattie szervezi. El kell kísérned - mondta semleges hangon, ám bennem tombolt az öröm. Viszont ez hamar elmúlt, amint folytatta -, mint a jegyesem - teljesen ledöbbentem. Nem mehetek el vele, mint a jegyese. Hiszen ő gazdám... épp ezért azt és akkor csinál velem, amit akar. Én pedig nem tiltakozhatok.

Tuuudom, rövidke lett, de izguljatok csak. Vajon Sissy ellenszegül Justin akaratának, ha igen mi lesz a következménye? Vagy elmegy vele a bálba, mint jegyese? Vajon, hogy folytatódik a történet? Tippeket várok :D

3 megjegyzés:

  1. jujjj most nagyon felcsigáztál ;) mikor lesz majd a teljes 5.rész? kérlek ne húzd sokáig mert szinte minden blog most vagy szünetel vagy csúszik és nagyon unatkozok légyszi siess!! :)
    Tipp: Szerintem megfogja említeni ha nem is úgy mondja neki hogy: Én biztos nem megyek tegyél le róla".- hanem pl. próbál félénken mondani neki dolgokat mivel már nem egyszer megütötte őt.ha jól számolom: 1.felpofozta mert Justinnak szólította. 2.amikor a sebét gyógyította akkor hasba rúgta és még az arcát is megütötte.

    VálaszTörlés
  2. Holnap jön az egész rész :) lehetséges, hogy úgy lesz, ahogy írod, de lehet, hogy nem. :)

    VálaszTörlés